Siirry pääsisältöön
Haku
Hae tästä blogista
AarreAukusti & Aliisa
pieniä ☆ hetkiä
Jaa muille
Hae linkki
Facebook
X
Pinterest
Sähköposti
Muut sovellukset
Tunnisteet
Hetkiä
Leipomuksia
marraskuuta 28, 2014
Joulun aloittelua
Piparkakkukausi on alkanut!
Tänään päättyi myös pääsiäisestä tähän päivään saakka jatkunut suklaalakko. Avasin lahjaksi saamani suklaat ja olen herrrrrkutellut. :)
Kommentit
Kommentit
Lähetä kommentti
Kiva kun kävit! ♡ Kerro mitä ajattelet. ☆